Najčastejšie kladené otázky
Vieme, že najať/zmeniť účtovnícku firmu je veľký krok a určite máte veľa otázok. Zodpovedali sme tie najčastejšie.
My vám pripravíme dotazník ktorý vyplní zamestnanec, Vy nám ho zašlete mailom a my vám zašleme zmluvy a všetky potrebné dokumenty.
Ak to bude faktúra s DPH tak ju zaradíme do najbližšieho zúčtovacieho obdobia, ak to bude faktúra ktorá musí byť zaúčtovaná v období dodania - jedná sa hlavne o zahranične doklady alebo doklady s prenosom daňovej povinnosti podáme dodatočné daňové priznanie.
NIE. Na začiatku našej spolupráce nám dáte plné moci k všetkým inštitúciám na základe ktorých s nimi budeme komunikovať my.
Každú platbu vám zašleme emailom so všetkými náležitosťami.
Každý kvartál zasielame emailom informáciu o hospodárení vašej spoločnosti.
Informáciu k DPH zasielame klientom okolo 20.dňa v mesiaci.
Doklady si vyzdvihneme sami s vopred dohodnutým termínom, taktiež nám ich viete doručiť osobne na Office, zaslať poštou alebo e-mailom.
Rotor Slovakia s.r.o.
Autoservis H point
Dobré časy Košice
Profi - Kanál
Profi - Car
Grenasi
TZ Kovy
GOD TIMES
BOBA bar
Obalex s.r.o.
Šťastné boty
Mira Expert
Potraviny Mária Orosová
Vyplňte kontaktný formulár
Vytvorte nezáväzný dopyt a my vás budeme kontaktovať spätne v priebehu 48 hodín.